25 Nisan 2013 Perşembe

Kuzenlerle Ayasofya Gezisi & Çekik Gözlü Tatlı Ahjumma

Uzun zamandır hiç bir şey yazamadım çoookkk monoton ve sıkıcı günlerdi. Ama hafta sonu kuzenimin ödevi için Ayasofya'ya gittik.Çok eğlenceli ve güzeldi her tarafta çekik gözlü Asyalılar varken nasıl güzel olmasın :)
Neysee biz böyle Ayasofya'nın içinde boş boş gezinip fotoğraflar çekerken bir baktık çekik gözlü şirin ahjumma fotoğrafımızı çekiyor :)))
Kuzenim hemen yüzünü saklayınca ahjummanın arkadaşlarından biri, neden yüzünü saklıyorsun gülümse, dedi  biz de ahjummaya poz verdik hep birlikte ve ahjummayla konuşmaya başladık.
Sorular sorular sorularrrr :)
Önce ahjummadan geldi klasik sorular: Türk müsünüz?? İstanbulda mı yaşıyorsunuz??
Evvveettt cevabına karşılık çok şanslısınız burası çok güzel bir şehir bila bila
Eee ahjumma sen nerelisin?? Tayvannn =))
Evett  bu tatlı hareketli ahjumma Tayvanlıymış üstelikte  tam 64 yaşında yani benim ananemle  aynı yaşta :D
Ama benden daha dinamik daha genç kıpır kıpır yerinde duramayan bir ahjumma :))

Neyse böyle konuşa konuşa yürürken ahjumma bizden bir poz daha istedi hep birlikte tekrar fotoğraf çektirdik.
Telefonumla çekilmiş kalitesiz bir fotoğraf :P



Daha sonra bye bye deyip gitti ve ben kendi kendime neden mail adresini istemedim vs diye kızıp çıkış kapısına yöneldim..
Tam çıkmak üzereyken kuzenim ablaaa fotoğrafları nasıl alacağız hadi teyzeden mail adresini isteyelim dedi veee geri döndük... :))
Ahjumma ve arkadaşları bizi görünce gülümseyip selam verdi :)
Ben de ahjummaya mail adresimi yazıp verdim tekrar konuşup güldük..
Şimdi ahjummadan mail gelmesini bekliyorum :)
Kuzenlerimin hiiiçç ümidi olmasa da ben inanıyorum vee bekliyorum :))
Ahjummadan mail alınca görüşürüz :))

*************************
 Ayasofya'da Hüsn-i Hat adlı çok güzel bir sergi vardı. Bu sergiden ve Ayasofya'dan birkaç kareyi de sizlerle paylaşmak istedim.. Telefon çekimi olduğu için ne yazık ki fotoğrafların kalitesi düşük.. Amaaaa idare edin artık :))




Bu Hançere Bayıllldıımmm =))







Veeee Yazımın Tamamını Okuyan Korecanlarıma Armağan =)
Yerebatan Sarnıcı'nda sıra bekleyen Koreli çift ^^ Üzerlerindeki çift yağmurluklarına bayıldımm... Çokta kıskandımmmmm :)))

Aahh bu arada ahjummadan mailin geleceğine halaa inanıyorum.. Ve dediğim gibi gelince tekrar görüşeceğizzz =)) Şimdilik Hoşçakalınnnnn ^^






2 yorum:

  1. hadiii gelsin kiii mail.
    unutmucak ki bence.
    :)
    tatlı yazı.
    kore meleği ha.
    hoşmuuuş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm...
      evettt bence de unutmayacak =)
      (gerçi inancım yavaş yavaş azalıyor ama neyyyseee =))

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: