26 Temmuz 2013 Cuma

Nasıl Tanıştık? ~~

Tekrar Selam Millet!
Herkes Kiseop'la nasıl tanıştığımızı ve bu Kore aşkını soruyor. Ben de tek tek cevap yazmak yerine bir blog yazmaya karar verdim.. Öncelikle tanışmamızı anlatacağım. Kore aşkımı da ilk fırsatta yazacağım merak etmeyin (:

Kiseop'la yalnızca birkaç haftadır arkadaşız ve evet yalnızca arkadaşız (:

Couchsurfing diye bir sayfa var arkadaşlar insanlar buraya üye olup birbirlerine seyahatler konusunda elinden geldiği kadar yardımcı oluyorlar.

Mesela Kore'ye gitmek istiyorum ama "nasıl giderim neler yapmam gerekir en ucuz otel nerdedir nasıl ev/oda kiralarım" vs diye düşünüyorsanız bunu "conversation" olarak paylaşıyorsunuz ve insanlar sizlere cevap veriyorlar..
Her ülke ve birçok il için sayfalar/gruplar var..

Seoul'e gidecekseniz Seoul'u seçiyorsunuz ve oraya yazıyorsunuz sorularınızı ve insanlar ya özel mesaj atarak ya da direk yorum yaparak size yardımcı oluyorlar..

Bide couchsurfing'de Host/Guest olayı var.. Bunlar durumlar yani ev sahipliği yapabilirim ya da kendime ev arıyorum demek istiyorsunuz.. Ya da ev sahipliği yapamam ama takılabiliriz diyebilirsiniz. Tamamen kişisel..
Daha sonra da insanlar birbirleri hakkındaki yorumlarını yapıyorlar.. İşte "şurda tanıştık şöyle oldu böyle oldu çok iyi biri" falan filan...

Benim ailemden dolayı ben Host olamayacağımı ama insanlarla tanışıp gezip tozmayı çok isteyeceğimi falan belirtmiştim profilimde.
Kiseop'ta beni bir şekilde bulmuş ve bana bir mesaj atmış.. -İyi ki de atmış hiç şikayetçi değilim yani :)-
Ondan sonra konuşmaya başladık. Elimden geldiği kadar yardım etmek istiyordum ona o yüzden arkadaşlarımla konuştum ona ev sahipliği yapıp ben işteyken ilgilenebilir misiniz diye sordum onlarda beni hiç kırmadılar.. Hatta biraz önce telefonda konuştum Rıdvan'la Kiseop Dolmabahçe'ye gidiyorlarmış (:

Öyle yani böyle bir sayfa sayesinde tanıştık Kiseop'la.. Veee diğer arkadaşlarımla da..
Bugün bir diğer Koreli arkadaşımda İstanbul'a geldi saatlerinde.. Haftaya da Japon bir arkadaşım gelecek. vs vs..

Sayfada henüz keşfedemedim çok fazla şey var ben de yeniyim anlayacağınız ^^
Ama ben böyle etkinlikleri severim insanları ağırlamaktan mutluluk duyarım diyenlere söyleyebileceğim tek şey çabuk gidip üye olun ne bekliyorsunuz (:

Kiseop'la ilk vakitlerimiz için Tık Tık ^^

Sevgilerimle,

10 yorum:

  1. Uzak doğuya uçmak biraz maliyetli yanlız !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuz
      Keşke biraz olsaaa.. THY resmen aşmış kendini cidden uçuyor.. :(
      ama ben de aktarmalı ucuzları araştırıyorum.. bir arkadaş tavsiyesi işte :)

      Sil
  2. hihi, eh yarın gezersiniz ama bak biri daha geliyo sona biri daha.
    oh oh ne güzel ya.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok gezdik vallaaa ayaklarım öyle bir ağrıyor ki (:
      ama her şeye değdi (:
      yarın ilk fırsatta yazacağım bugünü..
      Koreli arkadaşlarımla olmanın dışında küçük ve güzel bir sürpriz de yaşadım hemmm :)

      Sil
  3. hımmm, güzel sürprizler güzel olurlar.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Aslı bir koreli bir Japon arkadaş. Şahane bir şey bu.
    :)

    Sen de katılıyor musun gezmelerine. Ben postlarını okumaya sondan başladım..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haftasonu 2 Koreli ile birlikteydim Pe hito (:
      cennette gibiydim adeta ^^
      yeni bir post yayınladım. cumartesi olanları da şu an hala yazıyorum ^^
      çok güzeldi çookkkk :)

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: