20 Ocak 2014 Pazartesi

Nejat İşler ~~

Selam Millet!!

Biliyorsunuz ben pek fazla kişiler ve gündem hakkında yorumlar yapıp yazılar yazmam amaaa Nejat İşler'i pas geçemeyeceğim arkadaşlar.
Kendisini de sözlerini de çok çok sevdiğim biri Nejat İşler veee yoğun bakımda olması beni çok çok üzdü.
Ben inanıyorum en kısa sürede kendine gelecek..


Lütfen güzel dileklerimizi ve dualarımızı eksik etmeyelim.
Seviliyorsun Nejat İşler Lütfen Bu Kadar ERKEN GİTME!


Bir kız çocuğunuz olursa, ona erkeklerle ilgili vereceğiniz en önemli öğüt ne olur?
- "Hepsi salak, kafana göre takıl" derim.





Bu havada gidilmez, 
Güneşli günde gidilmez, 
Yağmurlarda gidilmez, 
Aslında hiç gidilmez..
GİTME!

Sevgilerimle, 

12 yorum:

  1. kitaptan olan kısmı anlamadım =P kadın çokmu kilo almış (=/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmaaa Sonsuzzzz
      Sen ki tanıdığım ennnn duygusal adamsın!!!

      Sil
    2. Cidden anlamadım.

      Sil
    3. Sonsuzzz
      Yapma lütfennnnn
      İlk Aşkından Bahsediyor İşteeeeee :)))

      Sil
  2. diğer sözleri biliyordum da kitaptaki yazıyı görmemiştim hiç..
    çok duygusal..
    takip ediyorum sık sık Allah şifasını versin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve Sevim
      ben de yeni denk geldim ve benim de çok hoşuma gitti
      neyse ki durumu iyiye gidiyormuş
      Amin canım inşaAllah

      Sil
  3. vaybe kitapdaki gibi birsey yasamayi cok isterim.
    insallah iyilesir hemen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narkozzzz
      kim yaşamak istemez kiii..
      gerçi ben istemem heralde :P
      aminnn!! :(

      Sil
  4. Kitaptaki yaziyi bende bilmiyordum ama etkileyiciymis
    Umarim en kisa zamanda iyilesir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anercimmmm
      kimsecikler bilmiyor nedenseee :)
      umarım tatlım veee takip ettiğim kadarıyla iyiye gidiyor durumu çok şükür...

      Sil
  5. Umarım bir an evvel iyileşir.
    :)
    Ve o yazıyı sevdim "bazı şeyler hiç değişmiyor"
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım pehitommmm
      evet bazı şeyler gerçekten de hiç değişmiyor.
      hala mı? sorusuna heppp hala! diyoruz (:

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: