13 Ağustos 2014 Çarşamba

Arkadaslarla Takılmaca - Hanging Out With Friends ~~

Selam Millet,
Uzun zaman sonra bir Couchsurfing yazısı yazalım he ne dersiniz?
Bildiğiniz üzere bu aralar hem yabancılarla buluşup, hem çalışıp, hem de İngilizce öğrenme çabaları içerisindeyim. Buna bir de bize hiç vakit ayırmıyorsun ailem eklenince ne yazık ki blog yazmaya çok fırsatım olmuyor. Ama geldim şimdi buradayım.

Hadi görelim bakalım ben bu aralar kimlerle buluşup neler yapmışım! :)

Daha önce de söylediğim gibi Couchsurfing'den bir sürü kişi ile tanıştım hatta bazılarını evimde misafir ettim.
Önce Fang ile buluştum. Kendileri Tayvanlı oluyorlar.
Ne yazık ki evdeki durumum müsait olmadığı için ilk etapta bende kalma isteğini kabul edememiştim ama evinde kaldığı geri zekalı herif yüzünden hemen arkadaşımla konuştum ve Fang da onda kalmaya başladı.
Geldiği ilk gün Burcunun annesinin doğum gününü birlikte kutladık.
Daha sonra benim evime de geldi ona mis gibi Türk yemekleri yaptım :)
Tavla oynadık! Hatta öncesinde nasıl oynandığını öğrendik Burcudan. Evet evet ben de tavlayı bilmiyorum. Sevgili arkadaşlarım gibi sizler de gülmeye başlayabilirsiniz.
Neyse canım sonuçta şimdi oynayabiliyorum! :)

Hi All,
After a long time I started this post about Couchsurfing! I am so sorry for being late but I am really busy these days! I am meeting with my friends, working, studying and trying to spend time with my family bla bla bla so I can’t write posts very often :)

Anyways, Let’s start!

As I said before I met a lot of people from Couchsurfing and hosted some of them! :)
Firstly, I met Fang. She is from Taiwan! Unfortunately I couldn’t host her at first so she stayed with a Turkish man and she had a bad experince! So I talked with my friend and my dear friend hosted her!
In her first day we celebrated the Burcu's mother's birthday! :)
After that we had wonderful times together. She came to my home for dinner and I cooked some Turkish meals for her! 
We played tavla! Actually Burcu taught us how to play tavla LoL!
It was normal when Fang said she can’t play tavla but when I said that I couldn’t, they were shocked and laughed so much! Heheheh
Anyways I can play now! :)


Daha sonra Fang bir arkadaşı ile Ankara'ya gitti. Oradan sonra da Eskişehir'e. Ve geri geldiğin de bu sefer ben onu misafir ettim 3 günlüğüne. Birlikte çok eğlendik!:)

Then she went to Ankara with her friend! She had already gone to Eskişehir. When she came back to Istanbul I hosted her 3 days! And we had fun together! :)

Fang'ın Ankara'da olduğu zamanlarda ben de boş durmadım tabi :)
Önce Liang'la tanıştım. O da Burcu'da kaldı 4-5 gün. İlk akşam hep birlikte Luna Park'a gittik! İnanılmaz eğlenceliydi!! :)

While she was in Ankara I met 2 other people from Couchsurfing!
Firstly I met Liang. She stayed at my friend’s home 4 or 5 days.
We went to a funfair! It was crazy enjoyable!!! :)



Daha sonra Liang'ın Çin'den birkaç arkadaşı ile tanışıp hep birlikte Sultanahmet, Gülhane, Topkapı Sarayı, Arkeoloji Müzesi gezdik de gezdik. :)

We already met her friends from China and  we went to Sultanahmet, Topkapi Palace, Archaeological Museum,Rose Garden etc.



Bildiğiniz üzere Carrie'ye doğum günü sürprizi yapmıştık. O kutlamaya Liang'da bizimle birlikte geldi. -Carrie'nin Doğum Günü Post İçin Tık Tık^^-

She already join us when we celebrated the Carrie’s birthday -For Carrie’s Birthday Post Click Here-

Daha sonra Andrew'le tanıştım. Kendisi Ukraynalı bir Koreli. Nasıl oluyor demeyin oluyor işte :)
Aslında Koreli ama Ukrayna vatandaşı ve tek kelime Korece bilmiyor. Yani anlayacağınız çekik gözlü bir Ukraynalı kendisi! :)
Andrew'le birlikte planlar yaptık. Buraya gelince nereleri görmeli ne yeyip ne içmeli vs vs şeklinde.
Ve o buraya geldikten sonra da Büyük adaya gittik hep birlikte :)
Ama o kadar şanslıyız ki biz adaya adımımızı atar atmaz yağmur yağmaya başladı. Ne yazık ki bisiklete binemedik ve sevgili arkidişlerim yüzemediler ama yine de eğlenceli ve güzel bir gündü :)
O güzel günden bir kaç kare;

Then, I met Andrew! He is from Ukraine! Yes, he has slant eyes and some people of his family are Korean but his nationality is Ukraine! So he is a Ukrainian guy not a Korean! :)
We made some plans for him day by day “where should he go, what should he eat etc” 
We already went to Island together! (Princes’ Island – Büyük Ada)

It was rainy when we went to there so we couldn’t swim or ride a cycle etc.. Even then it was a really nice day and we had fun!
Here are the some of our photos from Island!




Geçen pazar günü yine adadaydım hatta ben. Ama bu sefer sevgili ailemle gittim.
Ahh benim bir tanecik aşkım minik yeğenime bakar mısınız?!! <3

I already went to another Island with my family last Sunday! (Burgazada)
Here are some of my photos with my dear nephew!!!! <3


Bu arada Topkapı Sarayı'na Carrie ile de gittim ben. Hatta aynı günün sabahı birkaç yabancı arkadaşımızla daha kahvaltı yapıp, Taksim'deki kiliseye bile gittik.
O günden kareler de böyle;

By the way I went to Topkapi Palace with Carrie too!! And we had breakfast in the morning with some of our friends. We went to Church - St. Anthony Of Padua!
Here are some of our photos! =)







Vee son olarak yine Carrie ile geçen bir akşamüstü. Carrie ve benim kardeşcan sonunda tanıştılar! :)
Bu da onların videolarından biri  :)

Again with Carrie! She already met my younger brother!
Let’s watch them! ^^

Şimdilik benden bu kadar!
Kendinize çok cici bakın ve hayata gülümsemeye devam edin her şey çok daha güzel olacaktır!

I’m done for now!
Take care of yourselves and smile to life! Every little thing is gonna be alright!

Not: Fotoğrafların hepsi bizzat bana aittir. Lütfen bana sormadan almayınız.
PS: All photos took by me or my friends. No one can use them without asking me, thank you!

With Love,
Kocamannn Sevgilerimle,

19 yorum:

  1. Ben gezmekten bloga fırsat ayıramıyorum desen daha doğru olur sanki :D Bu arada blogunun şablonu çok tatlı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anarsicimm
      Ehh o da bir etken tabi :)
      Ve burada daha anlatmadigim bir suru sey var (:
      Ayy gercekten begendin mi? Gecen gece saatlerimi bu ise harcadim! :)

      Sil
    2. Yalnız ben senin böyle ingilizce yazma fikrini beğendim. Ben de ingilizce öğrenmeye çalışıyorum önceden dil bilgisiyle gidiyordum olmuyor kelimelerle başladım. Olmazsa ben de böyle posta kendimi zorlaya zorlaya yazamaya çalışayım. Yapabilir miyim acaba hehehe

      Sil
    3. Hem böylece ingilizce kelime vb. öğrenmiş olurum.

      Sil
    4. Anarsicim
      Bence yapabilirsin neden yapamayasın?
      Ayrıca gerçekten çok güzel olur inan bana!

      Sil
  2. Vay arkadaş millet ne geziyor yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Admin Panpa
      eee geziyoruz tabi n'apalım başka :)

      Sil
  3. Blog tasarımına bayıldımmmmm. Bu arada çok eğlenceli bir yazı olmuş. Türkçe-İngilizce olayı harika. Ben cesaret edemiyorum blogda iki dile :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suicimmm
      Geçen gece bütün saatlerimi bu tasarıma beğenmene çookkk sevindim :)
      valla ben de bir cesaret başladım bakalım sonu ne olacak! :)

      Sil
    2. Ellerine sağlık. Çok iç açıcı, renkler süper :))

      Sil
    3. ayy çok teşekkür ederim canım! :)

      Sil
  4. ayyyy bayıldım herşeyeeee du yine gelcem ingilizceye de gelceem :) hangi lunapaaark yaaaaa :) beşiktaş beşiktaş ay herkes amerikalı eveet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsiii
      ayyy bayıldım bu yorumuna! :)
      Lunapark minik bi lunapark Kağıthane Hasbahçede.
      Beşiktaş en büyük Aşk'tır lütfennn :)

      Sil
    2. haftasonu yine çok gezdin herhaldeeee :)

      Sil
    3. hı hı bi sürü bi sürü gezdim yine
      nerden bildin? :)

      Sil
  5. Ya ama hatuna bak sen bi İngilizce yazmış türkçeyi hak ettikte sanki :) ama blogun süper olmuş tebrik tebrik tebrik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narkozcummm
      Yaaa ne demek hakettikte sanki? :)
      ben çookk severek yazıyorum ki bunları!
      ayhhh tasarıma harcadığım onca saatten sonra bu cümleleri duymak inanılmaz süper!! teşekkürler!!! :)

      Sil
  6. Sadece yazıp gidiyorsun gelip gitme hiç,
    Dil bilmek çok güzel, bi türlü azim etmedim şu dil olayına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuz
      Gelip gitmez olur muyum geziniyorum bloglari ama senin yazilarina denk gelmedigim ve sen de bi sure yokum dedigin icin seni ziyarete gelmemistim.
      En kisa surede oradayim
      Sevgiler :)

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: