19 Mart 2015 Perşembe

Kahve Bahane 2 Ses Kontrol ~~

Selam Milletttt!!
Salı akşamı sevgili insanyavrusu ile birlikte oturup sohbet edebileceğimiz mekanları gezdik tek tek. Ve ben canımmmm Beşiktaş'ıma bir kez daha aşık oldummmm... (:
-Ne alaka demeyinnn fırsatı varken aşkı haykırmalı her seferin de :)-

Buluşma için ne kadar heyecanlı olduğumuzdan konuşurken son bir ses kontrol yapalım dedik.

Eveeettt görelim bakalım kimler bizimle olacak bu pazar??!!! (:

22 Mart Pazar günü 13:30'da Beşiktaş'ta bekliyoruz tümmmm bloggerları!

Not: Herkesin harcaması kendisine ait olacaktır.

Not 2: Sizler de kendi bloglarınızda duyurup arkadaşları bana yönlendirebilirseniz çookkk sevinirim...

Görüşmek dileği ve kocaman sevgilerimle,

25 yorum:

  1. Ailecek yaşadığımız grip salgını nedeniyle hiçbir şeyi takip edemedim. Haliyle de bloğumda duyuramadım. Ama geç kalmış sayılmam duyuru için :)
    Çok eğlenin benim için de eğlenin emi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dördüncü Tekil Şahıs
      Oyyy balımmm çookkk geçmiş olsunnn.
      Söz dedikoduları ilk sana anlatcammmm :*
      Kesinlikle geç değillll!!! <3

      Sil
  2. tamam tatlım şimdi ekliyorum:) muaahhh:)
    babam bana geldi,kalça ağrısı ve baş dönmesi için,doktora gittik,yarın da diğerine gidicez,
    buluşma başka bahara:((
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. merhabalar :) ben maviye iz sürenden duydum ve ekledim hemen sizi :)
    gelmeyi çok isterim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arwen Juliet
      hos geldin canimmm. Bekleriz :)

      Sil
  4. offf puffff ben istanbula nasıl geleyim yaaa konyada yok muuuu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melek bahar
      ahh kuzum keşke sen de olabilsennnn :* <3

      Sil
  5. :))) Hepinize bol eğlenceler diliyorum. Alanya'da olacağım olmasaydım gelmek isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ~♡ηυяѕαℓкιмι™
      Umarım bir sonraki sefere sen de bizimle olabilirsin canımmm. :*

      Sil
  6. duyurdum..bol sarılın dostluklar büyüsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CEREN DEREN
      Çokkk teşekkürler canımmmm :*

      Sil
  7. Bende kuvvetle muhtemel olamacağım affola :((

    YanıtlaSil
  8. duyurumda nursalkımının yorumunu okusanaa :)

    YanıtlaSil
  9. Katılmak isteyipte katılamayanlar olarak beni de eklerseniz olur :D

    YanıtlaSil
  10. AdminPanpa on the way nigg@ !

    YanıtlaSil
  11. Aslicim bulusma nerede olacak senin telinde yokmus bende

    YanıtlaSil
  12. gelirim demiştim ama kurabiyem keyifsiz gelemiyorum, 3.ye inşallah :)
    Beşiktaş tan daha güzeli var mı çok özledimmm çok.. iyi eğlenceler herkese :)

    YanıtlaSil
  13. nasıl geçti canım :(

    YanıtlaSil
  14. Geç gördüm..umarım keyifli geçmiştir buluşmanız..

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel bir post yazmışsın, dünkü coşkuyu okurken yeniden yakaladım :)
    güzel sözlerin için çoook teşekkür ederim. İyi ki böyle bir organizasyon fikri gelmiş sizlere, iyi ki bende dahil olmuşum :)
    3. buluşmanın arasını da çok açmayalım
    sevgiler
    Şafak

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: