30 Mart 2016 Çarşamba

Okudum Bitti - BAL KÖPÜĞÜ / ZEYNEP IŞIKLAR

Selamlar Canlarım!

Yine çookkk önceden okuduğum ama tembelliğimden sıyrılıp yorumunu yazmadığım bir kitap ile karşınızdayım! (:
Eğer kısmet olursa sonraki iki yazım da aynı yazarın kitaplarına ait olacak! En kısa sürede yazmayı diliyorum tabiiii :))

Sevgili arkadaşım Zeynep Işıklar'ın ikinci kitabı Bal Köpüğü hakkındaki yorumuma geçmeden önce her zaman olduğu gibi tanıtım bültenini paylaşıyorum;


2. Baskısını yapan Mevsim'in yazarı Zeynep Işıklar'dan;
Azra Ve Görkem Birbirlerinden Uzak Durmaya Çalıştıkça İçine Düşecekleri Yangını Körüklediklerinin Farkında Değillerdi…



Soğuktu. 
Teni kadar soğuktu bakışları. Ardındakileri gizleyen, kendine dair en ufak bir iz taşımayan koyu kahve gözler... 
Vurulmuştum.
Kendi iyiliğim için ondan uzak durmamı istemişti. Ardından beni öperken tüm benliğimi ele geçirdiğini fark edememiş miydi? 
Ona bağlanmış, kendimi dudaklarının tadında, teninin soğuğunda kaybetmiştim. 
Gözlerinin kenarlarına işlemiş gölgelerini yok etmek istemiştim. Sustukça taşlaşan kalbini eritmek... Oysa derin sessizliği değil miydi beni ona çeken? 
"Yok, Azra. Anlatacak bir şeyim yok. Gördüğün kadarım işte." 
Değildi.



Veee işte benim o çok tartışmalı yorumlarımdan birine geldik :D

Efenim, tanıtım bülteninden de anlayacağınız üzere hikayedeki ana karakterlerimiz Azra ve Görkem. Bir de Görkem'in kız kardeşi Merve var, aynı zamanda Azra'nın en yakın dostu.

Azra: Ailesi ile Fransa'da yaşayan bir kızımız. Merve'yle birbirlerine herkesten daha yakınlar. Onların dostlukları ve ikili diyalogları kitapta en sevdiğim yerlerdendi, yalan yok! Her iki kızımız da moda tasarımcısı. Gerçekten çok cool değil mi? Şahsen ben aynı mesleklerden çok sıkılmışken bu ikilinin mesleği bana çok renkli ve güzel geldi. Neyseee çenem düştü yine! :)

Görkem: Babasından kalan şirketi kurtarmak için elinden gelen her şeyi yapan, ilişkileri hakkında kimsenin hiçbir şey bilmediği, soğuk, kuralcı ve sert bir adam. Hayatta değer verdiği tek insan kız kardeşi Merve. Bir de hayatına şirket ortaklığından dolayı yavaş yavaş girmeye başlayan Mevsim. Sonra belki bir de Azra olacak...

Merve: Küçük yaşlarda Fransa'ya gidip eğitim hayatını orada tamamlarken Azra ile tanışır ve hayatında abisinden sonra en değerli kişi o olur...

Bu hikayede benim en sevdiğim şey; güçlü erkek karakterlerin yanı sıra kendinden emin ve ne istediğini bilen kadın karakterlerin yer alması.
Evet, Azra'nın zaman zaman gelgitleri, çıkmazları oluyor. Görkem'in istekleri ile kendisini kontrol altına aldığını vs hissedip kendisine kızıyor ama günün sonunda yine ayakları üzerinde durup severken kaybetmeyi bile göze alabiliyor. Ha keza Merve, her ne kadar bazı adımları atarken ürkse de Azra'nın da desteği ile birçok kadından daha cesur davranıyor, bazı konularda.

Bilenler bilir ben ezik, zavallı, sürekli ağlayan kadınların yanı sıra ne istediğini bilen ve o doğrultuda hareket eden kadınları daha çok severim. Sonuç istenildiği gibi olsun ya da olmasın, önemli olan güçlü olabilmek, kendi ayakların üzerinde durabilmektir bence...

Neyse kitaba geri dönelim! (:
Azra ve Görkem'le ne kadar kontrollü bir ilişki görüyor isek yan karakterlerden Merve ve Okan sayesinde bir o kadar tatlı, deli dolu ve renkli bir ilişki görüyoruz.
Yazarın, birbirinden bu kadar farklı iki ilişkiyi güzel bir şekilde harmanlaması hikayeye farklı bir boyut katmış bence.

Aşağıya kitaptan alıntılar içeren afişleri de bırakıyorum. Yapanların ellerine sağlık diyerek! (:









Kısacası ben beğendim! Alın okuyun derim ve ilk 5 puanımı bu kitaba veririm :)


Not: Bal Köpüğü, serinin üçüncü kitabı olsa da her kitapta ayrı ayrı konular anlatıldığından ilk Bal Köpüğü'nü okuyanlar hata yaptığını düşünmesinler :)

Yeniden görüşünceye dek kendinize çokkkk iyi bakın veee beni özleyin! (:

Kocaman Sevgilerimle,


MyReal


0 yorum:

Yorum Gönder

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: