29 Mayıs 2016 Pazar

Okudum Bitti - CEYLAN / ZEYNEP SARAÇ ~~

Selamlar Millet!

Bu defa yeppp yeni bir şey ile karşınızdayım :)
Çok sevgili Esra Nazenin Özdemir ve  Uğur Böceğinin Kitaplığı ile Wattpad sayesinde tanıştığımız ve kalemini çok sevdiğimiz sevgili Zeynep Saraç'ın ikinci kitabı Ceylan için bir okuma etkinliği düzenlemeye karar verdik! Akabinde de gerekenleri yaptık! (:

Üstelik etkinlik sonrasında Instagram hesaplarımızdaki çekilişe katılan bir kişiye kitap hediye edilecek! (:
Buradan çekiliş için sponsor olan yayınevine bir kez daha teşekkür ediyorum. :)



Aşağıdan etkinlik planımıza ulaşabilirsiniz.
27 Mayıs: Ön Okuma - Esra Nazenin Özdemir
28 Mayıs: Okur Yorumları - Esra Nazenin Özdemir
29 Mayıs: Yorum - Bendeniz (:
30 Mayıs: Zeynep Saraç ile Röportaj - Bendeniz
31 Mayıs: Yorum - Esra Nazenin Özdemir
01 Haziran: Yorum ve Alıntılr - Uğur Böceğinin Kitaplığı


Şimdi de yorumumdan önce her zaman olduğu gibi öncelikle tanıtım bülteni sizlerle :)
"Demek pembe laleleri seviyorsun? Bunu öğrendiğim iyi oldu."
Bu cümleleri, birçok kızın hayalini süsleyen, zengin, yakışıklı ve reddedilemez Çağrı Mert Karahanlı'nın ağzından yalandan da olsa duyabilmek neredeyse imkânsızdı. Ama Çağrı, daha önce birlikte olduğu kızların hiçbirine benzemeyen Ceylan'a çoktan söyledi bile. Ceylan ise ukala, sinir bozucu ve laf anlamaz diye nitelendirdiği Çağrı'yı gözü kapalı reddetti. Hem de onun inkâr edemediği çekiciliği ve karşı koymakta zorlandığı harika gülümsemesine rağmen...

Sizce, babaannesinin dizinin dibinden bir adım bile ayrılamayan Ceylan'ın aklında neler var? Oysa ne istediğini çok iyi bilen(!) Ceylan'ın hayatı, bambaşka sebepler yüzünden, bu aralar gerçek anlamda bir kâbusa dönmek üzere. Peki, hazır beyaz atlı prens de kulenin önüne, onu almaya gelmişken Ceylan neden saçlarını ona uzatmadı? Yoksa bambaşka düşünceleri ve masum planları mı vardı?
Bir dakika!

Onun masum planlarına karşın kader de ağlarını örüyor olmasın! Hem de onları, hiç kimsenin ummadığı ve beklemediği olaylarla sarmalayarak...


Veee geldik MyReaL'ın o çokkk meşhurrrr yorumlarından birine :)

Ceylan: Nam-ı diğer Malakan! :)
Çağrı Mert Karahanlı: Nam-ı diğer Kötü Ceo! :)

Ceylan, aslında tür olarak Romantik Komedi diye anılsa da bence özellikle kadınlara çok güzel bir mesaj veriyor. Yani olay sadece komedi değil. Satır aralarında ve ana fikirde gizli mesajlar var...
Hani "İstemek başarmanın yarısıdır" deriz ya hep işte bu kitap, bize isteyen ve savaşan kadının ne olursa olsun başardığını gösteriyor.

İnanılmaz baskıcı bir ailenin içinde büyüse de sonunda istediğini elde eden ve çevresindekileri çok iyi yöneterek, farklı bakış açıları kazandırmayı başaran bir kadın Ceylan. Hem kendi hayatını hem de çokça sevdiği biricik abisi Fırat'ın hayatını kurtarıyor hatta. Ah evet Fırat'ın da kendine ait bir hikayesi var ve ben onu da okumak için inanılmaz derecede sabırsızım. Sevgili yazara duyurulur :))

Neyseee gelelim kitabı bu kadar çok sevmiş olmamın bir diğer sebebine; İçten içe ana karakteri kendime çok yakın hissetmem. Evet, benim ailem okulu bitsin de birini bulup evlendirelim triplerine girmedi. O konuda Ceylan'cığımdan şanslıyım -:)- ama ben de Doğulu bir ailede doğmuş olmanın çilesini çektim uzunca bir süre. Ama yine de yılmadım. Doğru olduğuna inandığım şeyleri yapabilmek ve elde edebilmek adına her türlü savaşı verdim ve şu anda olduğum yere gelmeyi başardım. Eh tabi hayatıma giren herkese de her ne olursa olsun umudunu kaybetmemesi gerektiğini anlattım.

İşte bu güzel romantizm ve komedi dolu kitap da mizahla birlikte çok güzel bir mesaj gizli. Yazar; hayattan ne istediğini bilen ve bu uğurda savaşıp kazanan bir kadın aracılığıyla bizlere diyor ki; savaşmaktan vazgeçmeyin, güçlü olun ve kendinize güvenin...

Özellikle kadınlar bu kitabı mutlaka okumalılar bence! ;)

Ve sevgili Wattpad okuyucuları; Hikaye Wattpad'de yayınlandığı halinden çok çok farklı. O yüzden sakın zaten Wattpad'de okumuştum demeyin. Orada her şeyi Ceylan'ın penceresinden okumuştuk ama kitapta Kötü Ceo Çağrı Mert Karahanlı da giriyor devreye. Nedenini bilmiyorum ama ben genel de erkek karakterlerin ağzından yapılan anlatımları daha çok seviyorum. O yüzden kitap ayrıca bir artı puan da aldı benden :)

En başından dediğim gibi ben Wattpad'de okurken de inanılmaz keyif almıştım ama kitap olarak okumak çok çok daha keyifli ve güzeldi. Dilerim ki Zeynep Saraç imzalı tüm diğer hikayeler de kitap kokusuna karışır. Puanıma gelecek olursak vermiş olduğu mesaj dahi 5 vermem için yeterli bence :)

Son olarak sevgili Arunas Yayıncılık'ı da tebrik etmek istiyorum. Uzun zaman sonra elime aldığım en temiz kitaplardandı. Açıkçası ben herhangi bir hataya denk gelmedim. Ayrıca sayfalar, baskı, kitap kapağı ve cildi çok kaliteli ve özenliydi. Umarım bu durum hep böyle devam eder...


Kitaplarla dolu güzel bir pazar dilerim herkese.

Kocaman Sevgilerimle,

MyReal