7 Eylül 2016 Çarşamba

Yaşama Açılan Penceredir Kitap Etkinliği'nin Detayları ~~

Selamlar Millet!

Yine uzunnn bir ara verdim, bir sürü taslak oluşturdum ama yayınlayamadım... Tembellik hat safhada! Amaaaa biliyorum ki sizler hala benimlesiniz <3

Geçtiğimiz cumartesi günü çok canım Şafak ablamın daveti üzere Yaşama Açılan Penceredir Kitap Etkinliği'ne katıldım ve inanılmaz güzel bir gün geçirdim. Bir sürü dünya şekeri insanla tanıştım, çok güzel kitaplarım oldu ve daha bir sürü şey... Hepsini sırayla anlatacağımmmm ama önce katılımcı listemiz gelsin :)

Yönetim Kadrosu:
Şafak Karadeniz, Yasemin Kokulu Bir Hayat ve Elmas Koçan'tı. Bu üç kadın da gerçekten dünya tatlısı, pek bi'misafirperver <3  ❤❤❤


Oyuncular:
Damla Cerrah, Ayça Demir, Serhat Ocak, Esra Nazenin Özdemir, Aslı Yılmaz (yani ben), Nuran Açar Yurtbaşı, Zennure Kübra Öncül (Umarım kimsecikleri unutmamışımdır :))




Sponsor Yayınevleri: 
Hayy Kitap, Pena Yayınları, Sola Yayınları, Altın Kitaplar, Ephesus Yayınları, Arunas Yayıncılık, Nemesis Kitap, Altın Bilek Yayınları, Novella Yayınları, Minval Yayınları ve Nora Kitap. Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)


Vee tabi ki sponsorlar arasında, benim gibi bir kahve aşığı için inanılmaz önemli olan Kuyulu Kahve de var! :)

Fotoğraflara devam etmeden önce bir şeyler de anlatayım dimi? :)
Bu güzel etkinliğe ta yaz başlarında davet etti Şafak ablacım beni. O zamandan etkinlik gününe kadar da neler neler yaptıklarını Elmas Hanım blogunda anlatmış, -linkini aşağıya bırakacağım- ve gerçekten verdikleri emeklere değen, süper bir etkinlik gerçekleştirdiler.

Kitap okumayı seven, birbirinden güzel insanlarla tanıştım bu etkinlik sayesinde, Sola Yayınları'nın yönetim ve yazar kadrosundan birkaç kişi ile çok güzel bir söyleşi gerçekleştirdik. Aramızda kalsın ama Sola Yayınları'nın yol haritasına ve kafa yapısına bayıldım! (:

Yukarıda adını saydığım diğer yayınevlerimiz de bizlere çok güzel kitaplar hediye ettiler. Bazılarını bizzat kendimiz seçtik, bazıları ise yayınevlerinin kendi güzel tercihleriydi ve günün sonunda çok değerli 14 yeni kitabım oldu! :)

Kitap ve kahve en güzel ikilidir diyerek sevgili Kuyulu Kahve de bizlere katıldı. Ne yazık ki toplantı odasında kahveyi yapıp deneme şansımız olmadı ama güler yüzleri ve samimiyetleri dahi benim olumlu hisler beslememe sebep oldu ki zaten benim kahve sevmemem imkansız, biliyorsunuz! :)

Vee tabi ki Konak Hotel var. Bizi çok güzel ağırladılar. İkramlar ve toplantı odası çok güzeldi. Ben beğendim! :)


İşte etkinlik sonrasında mutlulukla kabul ettiğim hediyelerim (Şafak ablamın kendi elleri ile yaptığı kurabiyelerimi eklemeyi unutmuşum bu kareye :( Ama onlar için başka bir kare çekeceğim)


Sola Yayınları yazarlarından Achilles Valentin. Kitap için çok pessimist bir şey demişti, yayın koordinatörleri. Ama gördüğünüz üzere yazarın kendisi inanılmaz güleç bir insan.
Bakalım okuyunca kitap hakkında ben, neler düşüneceğim! :)

Yine Sola Yayınları'ndan olan bir başka kitap. Şu an okuyorum, yakında yorumumu paylaşırım ;)

Sola Yayınları'nı paylaşmaya doyamadım! :)


Yine ne anlatıyorum acaba çok merak ettim! :)


Ne kadar da meraklı ve alır almaz kitabı analiz eden bir biz! :)

Aşağıda görmüş olduğunuz şebek hallerimi ölümsüzleştiren sevgili Tolga Abi'ye de kocaman teşekkürler! Çok eğlendim bu kareleri görünce (: 
 



Veee işte kitaplarım ve ben! :)


Bir kez daha Elmas Hanım'a, Şafak Ablama ve Yasemin Hanım'a çok teşekkür ediyorum. Umarım tekrar böyle güzel etkinliklerde bir araya gelebiliriz 

Aşağıya diğer arkadaşların blog yazılarının ve  youtube videolarının linkleri bırakıyorum. Bence mutlaka bir inceleyin! (:
http://minninwonderland.blogspot.com.tr/2016/09/yasama-aclan-penceredir-kitap-etkinlik.html
http://www.elmaspiriltilari.com/2016/09/yasama-aclan-penceredir-kitap_6.html
http://www.safagindunyasi.com/2016/09/yasama-acilan-penceredir-kitap-bulusmas.html
http://www.esranazeninozdemir.com/2016/09/etkinlik-yasama-aclan-penceredir-kitap.html
https://neokudumneizledim.blogspot.com.tr/2016/09/yasama-acilan-penceredir-kitap-etkinligi.html





Yeniden görüşünceye dek kendinize çok ama çok iyi bakın! Mutluluk sizinle olsun! ❤

Kocaman Sevgilerimle,

4 yorum:

  1. Aslıcım seni orada görmek çok güzeldi. İleride ünlü bir yazar olduğunda havamı atacağım :))
    Tekrar görüşmek üzere, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu
      Eheheheh sen yeter ki hava atmak iste ablacım. Seninle olmak da çok güzeldi *-*
      Tekrar görüşelim.
      Seviyorum çokça <3

      Sil
  2. ne güzel hallerin resmedilmiş. O güzel hallerinle bizi ne güzel anlatmışsınız. Yorumlarına bayıldım desem inanır mısın? Her satırda güldüm. Diline, yüreğine, ayaklarına sağlık. yeniden görüşeceğiz:))) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elmas Koçan

      Dimi? Ben de çok sevdim :)
      Yaa yüzünde tebessüme sebep olabildiysem ne mutlu bana! Görüşelim <3

      Sil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: