26 Şubat 2017 Pazar

Okudum Bitti - AŞK ESARET / SYLVIA DAY ~~

Selamlar Millet!

Nasılsınız, neler yapıyorsunuz? Hala buralarda mısınız? :)
Ben sonunda şeytanın bacağını kırdım ve düzenli bir şekilde okumaya başladım ve bir yeni kitap yorumu ile karşınızdayım! (:
Her zaman olduğu gibi önce Tanıtım Bülteni;

Asla İş İle Aşkı Birbirine Karıştırmayın.
Asla Entrikayı Yatak Odanıza Taşımayın.

Jackson Rutledge'la sevgiliyken ikisini de yapmıştım. Beni uyarmadıklarını söyleyemem.

Ayrılığımızın üzerinden iki yıl geçtikten sonra döndü; hem de bağlamak için canımı dişime taktığım bir anlaşmanın ortasına dalarak. O çekip gittiğinden beri, New York'un en gözde işkadınlarından biri olan Lei Yeung'un rehberliğinde başarılı birkaç işe imza atmıştım. Ve artık bir zamanlar tanıdığı o kız değildim, oysa o hiç değişmemişti. Hayatlarımızın birbirine karıştığı son seferin aksine, şimdi neyle karşı karşıya olduğumun... ve dokunuşunun ne kadar bağımlılık yapabileceğinin farkındaydım. 

İhtişam, seks ve ayrıcalık üzerine kurduğu küçük dünyası Jax'in oyun sahasıydı ama bu kez oyunun kurallarını biliyordum. Acımasız iş dünyasında her zaman geçerli bir söz vardır: Düşmanınızı yakın, eski sevgililerinizi ise daha da yakın tutun...


"Hem Sylvia Day hayranları hem de bu kitap sayesinde onunla tanışan yeni okuyucular, heyecan verici hikâyesiyle Gia ile Jax arasındaki cinsel gerilime bayılacaklar. Day yine okuyucuda bağımlılık yapan bir çift yaratmış!"
-Romantic Times Book Reviews-

Sunday Times Bestseller * USA Today Bestseller
Publishers Weekly Bestseller * The Globe and Mail Bestseller

Sayfa Sayısı: 328
Baskı Yılı: 2016
Yayınevi: Pegasus
Çevirmen: İren Koni
Yazar: Sylvia Day

Veee karşınızda BENİM YORUMUM :)
Yine ve yine bir Sylvia klasiği! Yine muhteşem bir Day çifti; Jax ve Gia!

Gerçekten Gia da Jax de çok sevdiğim karakterlerdi. Açıkçası Jax ile ilgili endişem ve korkum kitabın sonuna kadar devam etti. Hep lanet olsun altından ne çıkacak bu adamın, kesin mahvedecek kızı, hayatını alt üst edecek, heh işte şimdi foyası ortaya çıkacak diye diye okudum. Ve sonundaaaa ne olduğunu tabi ki söylemeyeceğim. :)

Kurguyla ilgili; Gia ve Jax ilişkisi en ince ayrıntısına kadar anlatılıp sırlar bir bir ortaya seriliyor. Ancak Lei ve Ian n'aptı ben henüz net değilim. Hatta isterdim ki Sylvia onların hikayesini de yazsın! :) Çünkü onlar da sevdiğim karakterlerdi. Bir de Nico! Kısacık birkaç sahnesi olsa da o da sevdiğim bir karakter oldu. Onun da hikayesi yazılsa onu da okusak ama ne yazık ki biliyorum ki öyle bir şey olmayacak. O yüzden ben de onların hikayesini kendi hayal dünyamda kuruyorum! :)

Kitap; Aşk ve Esaret olarak iki ayrı bölümden oluşuyor, yazar "Aşk'ı" yazıp bitirmemiş aynı kitapta "Esaret" başlığı altında hikayenin devamını da yazmış, ama sona gelince keşke dedim daha da yazmış olsaydı :) Hiçbir şekilde sıkılmadan yalnızca 1 gün içerisinde okuyup bitirdim kitabı. Üstelik son zamanlarda okuyamama gibi bir sorunum olmasına rağmen! İşte buna Sylvia Day farkı diyorum ben. Herkese de tavsiye ederim.

Puanım: ELBETTE 5. Aksi mümkün mü? :)


Not: Bu kadın ne yazarsa yazsın güzel yazıyor, NET! (:
Not 2:Kitapta çok fazla cinsel sahne var. 😅

Yeniden görüşünceye dek kendinize çok ama çok iyi bakın. Kalbinizden sevgi, elinizden kitaplar eksik olmasın!

Kocaman Sevgilerimle,

1 yorum:

  1. Yeni bloğum açıldı abone olursanız çok sevinirim ve açılışa özel bir çekiliş düzenledim beklerim Sevgiler :)
    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: