23 Mayıs 2017 Salı

Okudum Bitti - FIRSATÇI / TARRYN FISHER ~~

Selamlar Millet!

Görüşmeyeli nasılsınız bakalım? Ben yine sevdiğim bir yazarın kitabıyla karşınızdayım. :)


TANITIM BÜLTENİ;

Kalbini sadece bir kez verebilirsin; ondan sonraki her şey ilk aşkının peşinden gelir.

Her fırsattan istifade etmesiyle bilinen sivri dilli Olivia Kaspen, akılsızca çekip gitmesine izin verdiği eski erkek arkadaşı Caleb Drake ile şans eseri karşılaşınca kendisini ilk aşkıyla ikinci bir şans isterken bulur.

Caleb'ın hafızasını kaybettiğini öğrenen Olivia, onu geri kazanmak için ne kadar ileri gidebileceğine karar vermelidir. Ancak gerçek kimliğini ve kötü geçmişlerini gizli tutmaya çalışan Olivia'nın en büyük engeli Caleb'ın kurnaz yeni kız arkadaşı, Leah Smith'tir.
Böylece bu iki hırslı kadın arasında kendilerini hatırlamayan bir adamı elde etmek için girdikleri vahşi bir mücadele başlar. Ama çok geçmeden Olivia, bir zamanlar kendisinin olanı almak için savaşırken yalanlarının sonuçlarıyla yüzleşmek zorunda kalır.

Peki, aşk her şeyi affeder mi?
Sayfa Sayısı: 316
Baskı Yılı: 2016
Yayınevi: Aspendos Yayıncılık
Çevirmen: Meltem Türkmen
Yazar: Tarryn Fisher

Ve karşınızda BENİM YORUMUM;
Tarryn Fisher; gerçekten kalemini sevdiğim, özellikle daha önce okuduğum İlik ve Siyah Damar kitaplarındaki konularıyla takdirimi kazanan bir yazar. Onu okumayı çok seviyorum. Bu hayranlığımı bilmeyen kaldı mı, diyerek söze başlasam da bu sefer kitaba 5 yıldız veremedim. 🙈🙈 Nedeni, hikayenin fazla gerçekçi olup beni sinir etmesi midir, nedir bilemiyorum ama elim gitmedi 5 yıldıza...

Caleb, Leah ve Olivia... Üçü de bazı sahnelerde delirttiler beni, yanlarında olup ağızlarına iki tane patlatmak istedim, çok net. 😅
Üçü de inanılmaz büyük aptallıklar yaptı ve öyle tahmin ediyorum Tehlikeli Kızıl ve Hırsız'da da bu salaklıkları devam edecek. Ben, ne olursa olsun seviyorsan ve karşındaki insanın da seni sevdiğinden eminsen elinden gelen her şeyi yapmalısın, diye düşünenlerdenim. Belki de tam olarak bu sebepten; terk edişleri, ihanetleri, ayrılıkları, kavuşmaları, yalanları vs vs o kadar gerçekçiydi ki tüm bunları normal hayattaki insanlarda gördüğüm zaman da inanılmaz sinirlendiğim için üç karaktere de zaman zaman çok kızdım, zaman zaman çok üzüldüm...

Spoiler vermek istemiyorum ama kitapta çok güzel noktalar var; hiçbir şeyi gözden kaçırmadan okumanız ve noktaları birleştirmeniz gerekiyor bazı yerlerde...

Neyseee şimdi sırada Tehlikeli Kızıl var.
Okuyalım, görelim! 💃💃

Puanım: 4/5
Yeniden görüşünceye dek kendinize çok ama çok iyi bakın. Kalbinizden sevgi, elinizden kitaplar eksik olmasın!

Kocaman Sevgilerimle,

2 yorum:

İlk fırsatta cevap vereceğim!.. (:
I will reply your comment as soon as possible! (: